Inicio > Foros
Resultados 1 al 7 de 7
Tema: introducir corrector de catalan
Ver modo hilado
-
04/05/2006, 21:03Usuario registrado CVMuri
- Fecha de ingreso
- 01 nov, 05
- Ubicación
- LoS MuNDoS D YuPY cerca d Gerona (Spayn)
- Mensajes
- 3,237
RECORDI:
Aquest val és personal e intransferible.
Caduca als 90 dies a partir del primer servei realitzat.
Per a anul•lar la seva visita avisi amb 48 h. d’antelació.
No està inclòs el servei de dutxa, que és obligat a les
sessions que requereixin l’ús de la camilla i costa 3 €.
El servei de dutxa després del massatge és opcional.
Ambdós serveis de dutxa conjuntament costen 5 €.
Moltes gràcies per haver-nos triat.
PD: "Camilla" es un castellanismo ke usamos mucho... en verdad es "llitera" pero a oidos de un catalan suena raro i to... como lo pongas depende de ti...
Salu2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Traducción por vBulletin Castellano Copyright © 2026.
Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Traducción por vBulletin Castellano Copyright © 2026.
AutoLinker v1.3 by Poker Forum




